.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل عجیب وغریب خانه صنعت از خبرنگاران

خانه صنعت و معدن مازندران در یک اقدام عجیب و قریب از خبرنگاران استان به مناسبت 17 مرداد تجلیل کرد.

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی خانه صنعت و معدن مازندران امروز 16 مرداد با ارسال یک ایمیل به نشریات و خبرگزاری ها با امضاء رئیس خانه صنعت و معدن از زحمات یک ساله خبرنگاران قدردانی کرد که ایکاش این کار را هم نمی کرد.

روابط عمومی محترم خانه صنعت و معدن مازندران که دارای حدود هشت انجمن می باشد به خود زحمت نداد که یک نشست معمولی را برای آقای هندویی به این مناسبت برپا کند و یا حتی نامه تقدیر را با سربرگ خانه برای رسانه ها فکس کند را که این کار را نظیر اخبار روزمره ایمیل کرده است.

قابل توجه این گونه مدیران و مسئولان روابط عمومی باشد، که خبرنگاران نیازی به تجلیل شما ندارند و اجباری برای این امر نیز نیست ولی واقعا یک نهاد استانی نظیر خانه صنعت و معدن اگر بخواهد نمی تواند یک مراسم در خور شان برای خبرنگاران حوزه فعالیت خود بگیرد؟ تا با انجام این گونه کارها آزردگی و خستگی یک ساله بر دوش خبرنگاران نماند!

البته خانه صنعت و معدن به عنوان متولی بخش خصوصی صنعت ومعدن استان در طول سال نیز از اصحاب رسانه هیچ گونه حمایتی نمی کند و این عمل مسئول روابط عمومی نیز دور از انتظار نبود ولی امیدوارم با برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم روز 17 مرداد در سالن هلال احمر از سوی مسئولان امر و خانه مطبوعات عملکردهای ضعیف و رنجش‌آور نهادهایی مثل خانه صنعت و معدن جبران شود.

در پایان اینکه نامه رسمی وجود نداشت ولی متن ارسالی روابط عمومی خانه صنعت و معدن جهت آگاهی و همدردی خوانندگان شمال نیوز عینا درج می شود.


خبرنگاران محترم رسانه های گروهی

باسلام

هفدهم مرداد ماه هر سال یادآور زحمات و تلاشهای سخت و دشوار عزیزان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه می باشد.

ضمن سپاسگزاری از همت ارزشمندتان، این روز به یادماندنی و خاطره انگیز را صمیمانه به محضرتان تبریک عرض نموده، صحت و سلامتی همراه با توفیقات روزافزون را برای شما آرزومندیم.

هندوئی
رئیس خانه صنعت و معدن مازندران
و عضو شورای مرکزی شبکه خانه های صنعت و معدن ایران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.